Діяльність Державного портового контролю (PSC) у жовтні 2025 року включала 6854 інспекції та 171 затримання, що становить загальний рівень затримок 2,49%. Токійський меморандум про взаєморозуміння зазнав основної кількості інспекцій (4025 інспекцій) із рівнем затримок нижче середнього 2,36%, тоді як Чорноморський меморандум про взаєморозуміння залишався негативним винятком на рівні 5,50% з 4,32 недоліками на інспекцію. Про це свідчить аналітика Marinetraffic

Порівняно з вереснем 2025 року, рівень затримок знизився в рамках Токійського, Паризького та Середземноморського меморандумів про взаєморозуміння, але зріс у межах Чорноморського, Індійського океану та Абуджійського меморандумів про взаєморозуміння.

У порту Ціньчжоу (Китай) зафіксовано найвищий рівень затримок – 19,05% із середнім показником 8,86 недоліків на інспекцію, що робить його портом із найвищим рівнем затримок порівняно з інспекціями у жовтні. За ним іде порт Находка (Російська Федерація) із рівнем затримок 15,00% та помітно високим середнім показником недоліків – 12,25 на інспекцію. Порт Аделаїда (Австралія) та Хуанхуа (Китай) повідомили про рівень затримок 11,54% із 7,27 та 3,96 недоліками на інспекцію відповідно, що відображає постійну інтенсивність правозастосування в портах Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Порт Сінгапуру замкнув список із рівнем затримок 10,00% та середнім показником 4,26 недоліків на інспекцію. Усі п’ять гарячих точок розташовані в водах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, що підкреслює центральну роль регіону в інтенсивності правозастосування PSC.

Найгірші показники ISM-менеджерів (понад 20 перевірок на місяць) за жовтень 2025 року.
Компанія Wilhelmsen Ahrenkiel Ship Management зафіксувала найвищий рівень затримок – 9,52% за результатами 21 інспекції, із середнім показником 3,10 недоліків на інспекцію, що є найслабшим показником серед основних менеджерів ISM у жовтні. Misuga Kaiun Co Ltd слідувала за нею з показником затримок 5,00% за результатами 20 інспекцій, хоча середній показник недоліків був нижчим – 1,20. MSC Shipmanagement Ltd пройшла найбільший обсяг інспекцій (129) із помірним рівнем затримок (1,55%), але вищим середнім показником недоліків (3,09), що свідчить про процедурні проблеми, а не про системну недотримання вимог. Решта операторів, включаючи Synergy Maritime Pvt Ltd (30 інспекцій, 4,30 недоліків на інспекцію), Mediterranean Shipping Co SRL (32 інспекції, 3,50), Technomar Shipping Inc (25 інспекцій, 2,64), Gearbulk Norway AS (20 інспекцій, 2,55), Maersk A/S (42 інспекції, 2,55), Columbia Shipmanagement SNG (35 інспекцій, 2,46) та Pacific Basin Shipping HK Ltd (34 інспекції, 2,38), залишилися без затримань, але продовжували демонструвати помірний рівень недоліків, що свідчить про можливості для покращення експлуатаційних стандартів
