Затримки суден портконтролем в Чорному морі зросли у листопаді

Чорне море залишається регіоном із найвищим рівнем затримань, який у листопаді зріс до 5,95% порівнянно із 5,50% в жовтні.

У листопаді 2025 року органи державного портового контролю (PSC) провели загалом 6510 інспекцій, в результаті яких було 154 затримань, 19 022 зареєстрованих недоліків та 3 заборони на судно. Найвищий рівень затримань був зафіксований у Меморандумі про взаєморозуміння в Чорному морі – 5,95%, далі йдуть Меморандум про взаєморозуміння в Середземному морі – 2,81% та Меморандум про взаєморозуміння в Індійському океані – 2,20%, тоді як у Меморандумі про взаєморозуміння в Карибському басейні знову не зареєстровано через обмежену інспекційну діяльність. Про це свідчить аналітика, надана Marinetraffic. .

Профіль недоліків
Баластні води стали провідною категорією недоліків у листопаді 2025 року, склавши 16,04% усіх зареєстрованих випадків (1214 недоліків), що відображає постійну увагу до дотримання екологічного законодавства. Сертифікати активів слідували за ними з 15,28% (1156 випадків), залишаючись ключовою сферою, пов’язаною з обов’язковою сертифікацією та дозволами регуляторних органів. Документи активів склали 10,69% (809 випадків), тоді як безпека судноплавства становила 10,20% (772 випадки). ISM замкнула п’ятірку лідерів цього місяця з 9,16% (693 випадки).

Гарячі точки PSC
Цього місяця порт Ціньчжоу (Китай) знову зафіксував найвищий рівень затримок – 23,08% із середнім показником 6,69 недоліків на інспекцію, що робить його портом із найвищим рівнем затримок порівняно з інспекціями у листопаді. Находка (російська федерація) залишалася другим за величиною портом із рівнем затримок 14,29% та помітно високим середнім показником 13,14 недоліків на інспекцію. Далі йшов Хумень (Китай) із рівнем затримок 13,04% та середнім показником 3,43 недоліків на інспекцію, тоді як Пусан (Корея) зафіксував показник 11,54% з 3,23 недоліками на інспекцію. Цаофейдянь (Китай) замкнув список із рівнем затримок 10,00% та середнім показником 3,90 недоліків на інспекцію. Усі п’ять гарячих точок розташовані в водах Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Найгірші показники менеджерів ISM (понад 20 перевірок на місяць) за Меморандумами про взаєморозуміння за листопад 2025 року – Kpler.
У листопаді компанія Columbia Shipmanagement SNG зафіксувала найвищий рівень затримок на рівні 7,69% за результатами 26 інспекцій, із середнім показником 3,46 недоліків на інспекцію, що є найслабшим загальним показником серед основних менеджерів ISM цього місяця. За нею йшла Pacific Basin Shipping HK Ltd із показником затримок 6,67% за результатами 30 інспекцій, тоді як Danaos Shipping Co повідомила про показник 6,45% з 2,68 недоліками на інспекцію. MSC Shipmanagement Ltd пройшла найбільший обсяг інспекцій – 159, що становить 6,29% при середньому показнику 3,33 недоліків на інспекцію. Wallem Shipmanagement Ltd (22 інспекції, рівень затримок 4,55%, 2,14 недоліків на інспекцію) та Maersk A/S (33 інспекції, рівень затримок 3,03%, 2,39 недоліків на інспекцію) також були серед компаній, які показали слабші результати цього місяця. Хоча компанії Mediterranean Shipping Co SRL (24 перевірки, рівень затримок 0,00%, 3,42 недоліки на перевірку) та Union Marine Management Services Pte Ltd (25 перевірок, рівень затримок 0,00%, 3,00 недоліки на перевірку) залишалися без затримок, обидві компанії продовжували повідомляти про порівняно підвищений рівень недоліків, що вказує на можливості для покращення операційної узгодженості.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

 - 
Arabic
 - 
ar
Chinese (Simplified)
 - 
zh-CN
English
 - 
en
French
 - 
fr
German
 - 
de
Italian
 - 
it
Spanish
 - 
es
Turkish
 - 
tr
Ukrainian
 - 
uk
Russian
 - 
ru